موعود نامه

مي نويسم براي مردي كه چهار گوشه قلبش شكسته است . . .

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ موعود نامه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

انیمیشن‌ها یکی از جذابیت‌های شگفت انگیز دوران کودکی هستند. با راه افتادن شبکه‌ پویا در تلویزیون، بچه‌ها به نسبت گذشته ساده تر و در زمانی طولانی‌تر می‌توانند به تماشای انیمیشن‌های محبوب خود بنشینند. پخش مجدد انیمیشن محبوب عصر یخبندان 3 از شبکه پویا بهانه‌ای شد تا در خصوص انیمیشن‌ها و تأثیرات فرهنگی آن‌ها کمی دقیق شویم.

«غول‌های رسانه‌ای» از اصطلاح های آشنای دنیای امروز است. یکی از این غول‌های رسانه‌ای کمپانی بزرگ والت دیزنی است. کودکان بسیاری در دنیا و نه فقط ایران وقت زیادی از زندگی خود را صرف تماشای فیلم‌هایی می‌کنند که محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی است. فیلم‌هایی که با شخصیت‌های جذاب و رنگارنگ خود حامل پیام‌ها و معناهای فرهنگی گوناگون هستند. تولیدکنندگان این فیلم‌ها با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین امکانات، تسخیر تمام فضای ذهنی مخاطبان خود را هدف قرار داده‌اند. آن‌هم مخاطبانی که در دوره‌ سنی‌ای قرار دارند که به دنبال منابعی برای شکل دادن به هویت فرهنگی خود می‌گردند و چه منبعی جذاب‌تر و قدرتمند‌تر از والت دیزنی؟! . . . .


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:37 ] [ گمنام ]

[ ]

*مژده*                                                                                         *مژده*

 

بالاخره فایل آموزش مکبری نماز سه رکعتی و چهار رکعتی نیز آماده شد

و ما هم به عهد خود عمل کردیم .

خواهشمندیم شما هم با نظراتتان ما را

فراموش نکنید .

 

* با توجه به درخواست شما عزیزان لینک ها اصلاح شد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:30 ] [ گمنام ]

[ ]

با سلام خدمت دوستان عزیز

امروز می خواهم براتون آموزش مکبری نماز دو رکعتی را تو وبلاگ قرار بدم و امیدوارم که از اون خوشتون بیاد .

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:آموزش مکبری,دانلود جزوه آموزش مکبری,مکبر نماز,مکبران,کتابچه آموزش مکبری,, ] [ 16:24 ] [ گمنام ]

[ ]

در هر کجا که زندگی کنیم -به ویژه برخی شهرها، به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی- همیشه این احتمال هست که توسط حیوانات سمی گزیده شویم. اگر از این امر واهمه دارید و در جایی هم که زندگی می کنید این خطر تهدیدتان می کند، به توصیه ی آیت الله قاضی عمل کنید!

ایشان براى ايمنى از نيش زدن حيوانات موذى، اين دعا را سفارش مى کرد:
«اعوذ بكلمات الله التـامـات التـى لا يـجـاوزهـن برّ و لا فاجر من شر ما ذراء و من شر ما براء و من شر كـل دابـة؛ هـو آخـذ بـنـاصـيـتـها، ان ربى على صراط مستقيم»
یعنی: به كلمات تامه خداوند، كـلمـاتـى كـه هـيـچ نـيـكـوكـار و بدكارى از آن تجاوز نمى كند، پناه مى برم از شر آنچه آفريده است، او بر همه ی آنان تسلط دارد، همانا پروردگارم بر صراط مستقيم است.

[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:23 ] [ گمنام ]

[ ]

  


کار هر سالش همین بود.چفیه را روی دوش انداخت. کلاهی را که همسر خدا بیامرزش بافته بود سرش کرد و کیسه بزرگ در دست از خانه بیرون زد . . .


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:4 ] [ گمنام ]

[ ]