موعود نامه

مي نويسم براي مردي كه چهار گوشه قلبش شكسته است . . .

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ موعود نامه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

نمی دانم چقدر اهل کوهنوردی هستید؛ امّا اگر تا به حال از کوهی صعود کرده باشید می دانید که بالا رفتن و به قله  رسیدن، تازه نصف راه است و چیزی سخت تر از بالا رفتن هم وجود دارد: «پائین آمدن» که با خطر سقوط همراه است. در برخی از کوه ها، گاهی اوقات، آنقدر شیب دامنه تند است که کنترل و هماهنگ کردن پا و دستمان را از دست می دهیم و تا لبه ی کوه بطور کاملاً ترمز بریده می دویم؛ همین جا بایستید و تصور کنید در لبه ی کوه و در حال سقوط هستید: اگر حق انتخاب داشته باشید، به شاخه ی تنومند یک درخت آویزان می شوید یا به گیاهان خودروی کنار کوهپایه چنگ می زنید؟!


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ] [ 21:46 ] [ گمنام ]

[ ]

 

نفسش را از بین دندانهایش بیرون داد و بیشتر به دستگیره ی در چسبید. زیر لب «نچ»ی گفت و چشمش را با عصبانیت در حدقه چرخاند. امید داشت همین جمع و جور نشستنش، مرد کناری را به خودش بیاورد و نیاز به تذکر نشود...
 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ] [ 21:42 ] [ گمنام ]

[ ]

زندگی نامه مختصری از دکتر جلیلی

 

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ 14:43 ] [ گمنام ]

[ ]

فرارسيدن روزهاي ولادت امام حسين (ع) سيد الشهداء ، حضرت عباس (ع) ، ابالفضل ، و امام علي بن الحسين (ع) ، زين العابدين رو به تمامي دوستان عزيز و شيعيان جهان تبريك عرض مي كنم.

 

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ] [ 14:36 ] [ گمنام ]

[ ]

 

 اکنون که مهدی موعود (عج) قیام خود را آغاز کردند سوالی ذهن بعضی ها را مشغول می کند که حالا قرار است در برابر این سلاح های اتمی و موشک های قاره پیما و بالستیک و تانک و خمپاره چگونه بجنگند؟

 


ادامه مطلب

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, ] [ 14:22 ] [ گمنام ]

[ ]